Wiadomości TVP

Z Muzeum IV RP
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
FacebookTwitterWykop

"Wiadomości" - emitowany zawsze o godzinie 19:30 jedynie słuszny program informacyjny TVP. Przeżył okres świetności w czasach IV RP, ale po klęsce październikowej nie poddał się wściekłym atakom propagandowym PO et consortes, dzięki wsparciu prezesa Urbańskiego, Pati Koti i innych rozumiejących wagę interesu narodowego adeptów sztuki dziennikarskiej.

W dniu 08.01.2016 w wyniku dobrej zmiany prezesem TVP został wybitny PiSdziennikarz Jacek Kurski i tylko dzięki jego światłym wytycznym ponownie odzyskane "Wiadomości" przekształciły się w "Komentowości" unikające jak ognia jakichkolwiek przekazów na żywo i dzięki temu utraciły ponad milion porażonych obłędem udzielonym widzów.

W ramach dobrej zmiany TVP, a wraz z nią "Komentowości" przeprowadziły się do nowej strategicznie tajnej siedziby, wprowadzając jednocześnie nowatorski sposób funkcjonowania zwany "Domem wariatów".

Ten ważny i wręcz strategiczny dla powodzenia dobrej zmiany obiekt, zdradziecko ujawniony został i przekazany do użytku oraz do wiadomości publicznej w dniu 27.11.2016 r. na antenie "Komentości TVP" (w czasach słusznie minionych żartobliwie nazywanych "Wiadomościami TVP"), przez sprytnie zakamuflowanego i udającego dotąd najlepszego w dziejach Wolski wicepremiera i ministra kultury w najlepszym w dziejach Wolski megamocnym rządzie Naszego Umiłowanego Przywódcy, Naczelnika Państwa Wolskiego, Nowego Zbawiciela Wolski, Obrońcy Europy przed islamem, Wielkiego Higienisty, niezłomnego i charyzmatycznego, przypadkowo niedointernowanego, Cudownie Ocalonego Prezesa-Premiera-prawie Prezydenta Jarosława (węg.: Jarosláth) Chwilowo-Odmienionego-Kaczyńskiego, wstępnie desygnowanego już przed laty przez Ojca Narodu na premiera rządu, prezydenta Warszawy i prezydenta Wolski niejakiego Piotra Glińskiego (dawny pseudonim konspiracyjny: "Profesor Tablet", aktualny pseudonim najprawdopodobniej mafijny i operacyjny: "Profesor Tablet"):

Kraśko i Lis zakradli się i chachmęcą

Geneza konfliktu wokół wartości

Szef "Wiadomości" Krzysztof Rak zrobił wielką awanturę za materiał o współpracy CBA i FBI. To był początek jego konfliktu z nowymi prezenterami: Hanną Lis i Piotrem Kraśką

Materiał o reprywatyzacji przygotował Piotr Czyszkowski, bliski współpracownik Anity Gargas z "Misji specjalnej", oraz Krzysztof Galimski, który do TVP przyszedł z biura prasowego byłego ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro i dziś jest zaufanym Pati Koti.

Ostatecznie decyzją Raka materiał ukazał się w czwartek. Hanna Lis odmówiła poprowadzenia "Wiadomości". Zastąpił ją Jarosław Kulczycki i puścił nieco zmieniony materiał o reprywatyzacji.

Sprawa "Bolka"

W materiale była mowa o opublikowanym przez miesięcznik "Focus" nowym dokumencie, rzekomo odnalezionym w IPN. SB oceniała w nim w lipcu 1974 r., że Lech Wałęsa:

Tuż przed 19.30 to zdanie z materiału zniknęło. Z informacji "Gazety Wybiórczej" wynika, że to Rak je usunął, bo "naruszało zasady dziennikarskiego obiektywizmu". Gdy Hanna Lis się zorientowała, że w materiale nie ma tego zdania, sama bezczelnie wygłosiła komentarz:

Pańskie oko konia tuczy

Informacja o współpracy CBA z FBI należała właśnie do tej pierwszej kategorii. 29.05.2008 "Gazeta Wybiórcza" z Radiem Zet podały, że CBA poprosiło FBI o współpracę w sprawie posłanki PO Beaty Sawickiej. Gdy FBI zorientowało się, że to sprawa polityczna, zerwało z CBA współpracę operacyjną. Prowadzący tego dnia "Wiadomości" Piotr Kraśko zrobił z tego pierwszą informację. Autor materiału Marcin Szczepański wygłosił na końcu komentarz, że jeśli potwierdzą się informacje, że CBA nie miało prawa współpracować z FBI (bo nie przewiduje tego ustawa o CBA), to może to oznaczać koniec kariery szefa CBA Mariusza Kamińskiego. Jeszcze w trakcie programu Rak odebrał telefon od swoich szefów w TVP z pytaniem, jak mógł puścić taki materiał. Nie wiadomo, jak to się stało, że Rak nie zorientował się przed 19.30, co będzie w "Wiadomościach". Prawdopodobnie miał inne zajęcia i nie zdążył zajrzeć do tzw. szpigla, gdzie zapisane są wszystkie tematy.

Od tej "wpadki" Rak na bieżąco kontroluje, co się ma ukazać o 19.30.

Wściekły atak Kraśki

Komentowanie plugawego słownictwa uznaliśmy za zbędne.

Oczywistą oczywistością jest patriotyczny obowiązek wsparcia elekcji Jarosława Geniusza-Kaczyńskiego na prezydenta IV RP

Jedynie słuszne tezy wspierające, propagowane w "Wiadomościach"

Niespotykana otwartość anonimowych Prawych Polaków, za którymi stoi jedynie słuszne przekonanie o dziejowej konieczności wyboru Jarosława Geniusza-Kaczyńskiego na prezydenta IV RP oraz siła i logika argumentów nie do zbicia, pozwoliła im ujawnić nawet wrogiej Ruchowi Oporu "Gazecie Wybiórczej" podstawowe tezy kampanii, w którą angażuje się każdy PiSjonarz pracujący w TVP 1:

  1. "po 10 kwietnia wreszcie głos odzyskała patriotyczna Polska"
  2. "ta Polska nie boi się mówić, że to mógł być rosyjski zamach"
  3. "nie boi się krytykować mediów, które wcześniej niesłusznie krytykowały prezydenta"
  4. "państwo po 10 kwietnia wcale się nie sprawdziło, bo smoleńskie śledztwo jest prowadzone pod dyktando Rosjan, a ci mogą przed nami ukrywać część dowodów swojej winy"
  5. "żadnego pojednania z Rosją być nie może, bo przecież mogą stać zakatastrofą"

Niezbędne wzmocnienie kadrowe

Wiodąca rola "Wiadomości TVP" i programy wspierające

""Wiadomości" TVP" - kadry decydują o wszystkim - Jacek Karnowski (szef) i Marzena Paczuska (zastępca).

W jedynie słusznej walce o wygraną kandydata PiS walczącym na pierwszej linii "Wiadomościom" pomogą programy:

W sumie tygodniowo daje to pięć godzin lekcji PiSjanizmu - o różnych porach, dla różnej, ale wielkiej widowni.

Cudowne nawrócenie na PiSjanizm redaktora Kraśki

Po przejrzeniu na oszczy redaktor Kraśko dzielnie wspiera kolegów i jest filarem zespołu. Okoliczności cudownego nawrócenia nie zostały ujawnione, ponieważ stanowią tajemnicę służbową. Wrogowie narodu twierdzą uporczywie, że redaktor Kraśko wysługuje się PiS-owi za wielką łychę strawy. Powyższa teza nie ma żadnego sensu, albowiem redaktor Kraśko zawsze był wybitnym wyznawcą i czcicielem łychy.

Przesądzającym dowodem w sprawie łychy jest brak redaktora Kraśki na liście wybitnych PiSjonarzy pracujących w "Wiadomościach" przekazanej przez anonimowego informatora "Gazecie Wybiórczej" 12.05.2010.

Dobra zmiana w TVP

Dobra zmiana w rankingu wolności mediów wg Raportu Reporterów bez Granic - 20.04.2016

47 in the 2016 World Press Freedom Index RANKING - 29 18 in 2015 GLOBAL SCORE

-11.18 v. 12.71 in 2015

Tłumaczenie: "Krótko po wygranych wyborach w 2015 r. konserwatywne Prawo i Sprawiedliwość przyjęło ustawę medialną upoważniającą rząd do powoływania i odwoływania szefów publicznej telewizji i radia. Zgodnie z kolejnymi przygotowywanymi przepisami umowy wszystkich pracowników mediów publicznych będą mogły zostać rozwiązane. Komisja Europejska, zaniepokojona naruszeniem podstawowych wartości UE przez państwo członkowskie, wszczęła procedurę mającą na celu zapewnienie poszanowania praworządności w Polsce."

Według opracowania Nielsen Audience Measurement, w którym porównano oglądalność z lutego 2016 r. z lutym 2015 r. wynika, że "Wiadomości" odnotowały największy spadek widowni wśród programów informacyjnych i zajęły zaszczytne trzecie miejsce, podczas gdy rok temu zajmowały drugą pozycję. W lutym straciły 12 proc. widzów (470 tys. osób) w porównaniu z zeszłym rokiem. Średnia oglądalność wyniosła 3,44 mln.

To kolejny gorszy miesiąc dla tego programu. W styczniu oglądalność spadła o 410 tys. w porównaniu ze styczniem 2015 r. Właśnie w styczniu 2016 r. - po tym, jak Jacek Kurski objął fotel prezesa TVP - w "Wiadomościach" przeprowadzono dobre zmiany. W ich wyniku zwolniona została duża część prezenterów oraz wydawców i reporterów. Stanowisko szefa serwisu stracił Piotr Kraśko, a w jego miejsce pojawiła się Marzena Paczuska. Od tego czasu "Wiadomości" są prowadzone przez Danutę Holecką, Krzysztofa "lepszy ziemiec niż cudzoziemiec" Ziemca i Michała Adamczyka.

W marcu 2016 r. "Wiadomości" miały średnio 3,2 mln widzów, czyli o 644,3 tys. mniej niż rok wcześniej i o ok. 250 tys. mniej niż w lutym.

Pierwsze miejsce w rankingu programów informacyjnych zajmuje, tak jak przed rokiem, "Teleexpress" TVP 1. W lutym 2016 r. oglądało go średnio 3,97 mln widzów. To 9,55 proc. (420 tys. osób) mniej niż w lutym 2015 roku.

Prezes Kurski i jego ambitny program działań naprawczych

W kwietniu udział TVP 1 i TVP 2 wynosił 13,5 proc. To minimalnie mniej niż samego Polsatu (13,6 proc.) czy samego TVN (13,9 proc.)

Wynik "Wiadomości" to 9,58 proc., co oznacza spadek o 0,79 pkt. proc. tylko w stosunku do poprzedniego tygodnia (26.04.2016)

W grupie komercyjnej 16 - 49 lat, kolejność tak zwanej "wielkiej czwórki", uległa zmianie. Najwyższy wynik w tej grupie zanotował TVN - 14,34 proc, na drugim miejscu znalazł się Polsat - 13,42 proc., a na kolejnych TVP 2 - 7,44 proc. oraz TVP 1 - 6,20 proc.

W maju najczęściej oglądaną stacją był Polsat, zdetronizował TVP 1 i zepchnął aż na trzecie miejsce, za TVN. Czwarte miejsce zajmuje TVP 2

Pluralizm narodowego medium na przykładzie flagowego programu publicystycznego "Gość Komentowości Wiadomości"

Natchniona PiSjanizmem szefowa "Komentowości TVP" Marzena Paczuska odnawia

Prawda znajduje się tam, gdzie się znajduje

Z pierwszego wywiadu szefowej "Komentowości TVP" dla tygodnika przyjaznego narodowi "wSieci" w dniu 31.10.2016 r. rozentuzjazmowany dobrą zmianą ciemny lud dowiaduje się, że:

Galeria belek "Komentowości TVP"

Patrz też

Linki zewnętrzne